EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-12-05
16:17:23

Jobb, gym och mina raringar

I morse villle jag inte riskera att vurpa med cykeln eller utsätta mig själv för en alldeles för stor kamp mot snömoddet. Jag tog en promenad til Hj.Brantingsplatsen. Så jag gick upp en halvtimme tidigare än jag brukar för att sedan gå 40 minuter dit och ta spårvagnen över bron. Funkade alldeles utmärkt.

Jobbet gick väldigt bra. Väldigt fort måste jag säga. Hade Josefine som reserv och hon är snabb så vi var ett riktigt bra team. 

Efter jobbet gick jag till gymmet. Körde fokus på överkropp idag och jag vill nog misstänka att det blir lätt träningsvärk i morgon för detta pass var ingen lek. Kul att ta i och känna att man orkar lytfa och svinga tyngre vikter och kan öka då och då och ändå orka. 


När gymmet var avklarat var jag mör men kände ändå inte för att åka hem så jag tog mig till frihamnen för att kolla till min raringar. 

Fast klockan inte ens var tre så började solen gå ner. Har funderat nu ett tag på den här båten vad det är för någon men har inte lyckats se det. Finns inte på MT och inte när jag zoomar med kameran heller. Avståndet är för långt för mitt öga. Kände får spatsera bort till den där sidan en dag framöver, så nyfiken, har legat där väldigt länge.
Torland, Tor-Ön, Polar och KBV 001 Poseidon
 
Dagen får avslutas i soffan framför tv:n och datorn. Kan hända det blir tidig kväller eftersom det blev så tidig morgon. Vi får se. I morgon bli det långdag 6.30-17.00 så kanske behöver så mycket sömn jag bara kan få :-)

Tänker lite för mycket igen men mest på ett fundersamt vis och jag har inte börjat bli nere av det (än) så jag fortsätter tänka lite till. Får väl se om det leder någon vart eller om jag bara är snurrig och tolkar saker fel.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: