EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-12-20
19:17:07

Halsont

Ja, då har halsen gått och havererat igen... skit också!  Där rök träningsutmaningen igen, suck!   Dock tänker jag vara stökig och ändå köra armhävningarna. Till gymmet går jag inte när jag är förkyld, det är inte bra och chin-upsen lägger jag ner just eftersom jag inte kommer gå till gymmet förrän jag är frisk. Hoppas det går över fort för jag kommer bli en rastlös duracell-kanin!  

Jag jobbar som en galning och alldeles för mycket, är trött när jag kommer hem så trillar nästan direkt i säng så därav en dålig uppdatering. Dessa sju dagar som jag jobbar nu i rad (fredag-fredag) blir det totalt strax över 70 timmar så jag känner att det är okej att vara trött. Ska bli skönt med två lediga dagar innan storhelgerna, ska jobba både jul och nyår. 

I morgon är jag reserv så kan ju bara hoppas att jag slipper åka tåg för då slutar jag kl 10. Sista julklappen ska inhandlas tänkte jag. 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: