EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-12-25
19:01:57

Årets jul

Gårdagen blev mycket bra. Väldigt bra julafton! Jobbet var roligt och sedan gick Emelie, Fredrik och Jag till La'Assassino och mötte upp Paulin, Karoline och Robin plus några fler och tog ett par öl. Blev bara någon timme där för bussarna hem slutade gå strax efter tolv. Det var väldigt trevligt!  Så jag somnade gott när jag kom hem, vädligt glad över mina fina vänner. 

Denna dag har också varit bra, jag har varit glad och jobbet flöt på fint. I morgon är det långdag som gäller. 6-17 och  på något knasigt vis ser jag fram mot det. Tror dock det kan vara mycket på tågen, så det är väl ändå ganska skönt att vara i packen, hoppas bara inget krånglar.

Har börjat kolla på Änglagård-filmerna, dock började jag med senaste, den tredje alltså. Sen krånglade det med den första så då blev det till att börja kolla på tvåan... jaja, det kanske inte gör något att man kollar på dem baklänges :D  Rikard Wolff ser ju för jävla bra ut i dessa filmer :D haha   de är lite mysiga dessa filmer :)

Denna kväll blir lugn i alla fall, sömn kan behövas också så inte så sent 

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: