EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-12-23
09:49:00

4:e advent

Börjar dagen med att tända fjärde ljuset och ha en mysfrukost för mig själv och  se näst sista delen av julkalendern, börjar bli spännnade nu. 


Gröt och leverpastejsmackor är det bästa! För att boosta blodvärdet har jag börjat ha spenat på också. Smaskens! :D  Fick en julklapp på posten också i fredags från Mamma och Pappa. Så en julklapp får jag öppna i morogn i alla fall :) 

I dag ska jag tvätta det sista som jag inte orkade tvätta igår och sen ska jag kurera mig ännu mer under dagen för att avsluta med bio ikväll men min kollega/vän Fredrik. Vi ska se Berättelsen om Pi.

peace out

Kommentar:
2012-12-23 @ 11:40:28
#1: tess

Men mysmorgon du :D

Hahaha ska tänka på det där nästa gång om jag vågar mig ut igen ^^;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: