EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-12-01
09:55:00

lussebullar och minusgrader

Kyligt om tassarna när man klev ur sängen idag. Frost på utsidan och termometern visade minus 8 grader. Solen skiner så det är riktigt mysväder. Har sett första avsnittet av julkalendern. Ska snart bege mig till arbetet och knega lite. Kanske äta en och annan lussekatt också.  Träningsvärken börjar så smått överta min kropp, det blev ett hårt pass igår, gött att det känns :D 
 
Somnade gott till Thåström goda stämma igår så får fortsätta kolla på konserten en annan dag, typ i morgon. Sov som en prinsessa! 

Ska baka massa lussekatter också, så då kan man äta nybakta :D luktar gott i varenda vrå på jobbet :D


Ikväll blir det maskerad och ska väl försöka få någon bra bild på min outfit. Den är så fin!!!!
 
Detta kommer bli en fin 1:a advent tror jag! 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: