EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-12-07
14:01:01

1 månad kvar

Nu börjar jag faktiskt bli lite nervös. Det är bara en månad kvar till Amelie och Jag far till Mexico. Ska bli superlativt roligt och gott men jag är nervös. Har aldrig rest så långt bort förr... eller ja, inte rest så mycket alls ju (2ggr). Egypten är ju det längsta jag åkt innan så det blir spännande att flyga så långt. Känns tryggt att ha Amelie med sig! Hon har rest så mycket  så det kommer nog gå bra. Dessutom är hon en kanonbra dykare så jag känner mig på ett sätt lugn ändå. Man är väl alltid nervös när man ska göra nya grejer... 


Förhoppningsvis får vi se en sån här rackare :D  har alltid velat dyka med valhaj! :D  även om vi inte får se sådana så kommer nog dykningen var akanon ändå :D
 



peace out
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: