EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-08-31
12:24:04

Mina käresta

Såg ju att mina käresta ligger i hamn nu och jag kände att jag behövde lite uppmuntran och uppladdning inför helgen, eller närmaste veckan rättare sagt, ska jobba 62,5 timmar närmaste 7 dagarna, nästa helg är jag ledig, då behöver man kolla på lite båtar för att överleva. Tyvärr var ju inte Torland i hamn men jag var nöjd med Ginneton och Tor-Ön.Tor-Ön GG204Ginneton GG203 Läste när jag googlade runt lite att Ginneton är Sveriges största trålare, Tor-Ön och Toland hör också till de största :D  Lilla Poseidon låg inne också, dock är det ju så mycket skrot runt i kring som skymmer :(  skulle jag få för mig att söka till KBV så är det naturligtvis Poseidon som är målet. Får väl se hur det blir med den saken, vet inte vad jag ska bli när jag blir stor. Ut på sjön vill jag i alla fall. Tor-Ön
Ginneton och Polar
Hade lite extra flyt också för Stena Scanrail låg inne också, vet inte varför den hör till favoriterna men det gör den. Dock är Spaarneborg ute på vift och har varit ett tag, blir extra kul när hon är i hamn igen.Väldigt stilla och fint idag. 

Denna fredag fortsätter i lugn takt, ska försöka bota min hosta så mycket som möjligt. Ladda inför denna monstervecka jag har framför mig. 6-17 lör+sön, 5-17 mån+tis... ska bli kul ;)

Jag var förresten och vaccinerade mig med andra dosen Twinrix idag, ett steg närmare Mexico :D


peace out




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: