EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-08-29
16:26:04

Ledig dag väntar :D

Tänka sig att jag ska vara ledig i morgon! Det var ett tag sen får man ju lov att säga, fast det är ju självvalt. Skulle varit ledig i måndags men då tog jag ett extrapass (kände att det skulle bli lite lite timmar denna månad annars).

Kan kanske vara bra för förkylningen att vara helt ledig från jobb en dag. Jag ska försöka gå och vaccinera mig andra dosen i morgon också, man skulle fylla på efter en månad och nu har det gått det så då får jag se till att göra det. Om förkylningen känns bättre kanske jag gör något busigt också, men det beror på förkylningen. 

Eftersom jag slutade tio i morse gick jag ut på presentjakt... har sån idétorka men jag tror det blev bra ändå, hoppas det! Väl hemma blev det städning av akvariet och målning av en hylla. Väldigt nöjd med mina tappra insatser :D

Resten av dagen blir lugn framför datorn tror jag, kanske en promenad i kvällssolen. Det återstår att se :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: