EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-08-03
22:57:29

Fin kväll i stan

Bildregn från vår tripp in till stan. Blev ingen mysig stund i biomörkret, sparar det till i morn.  Vi gick lite på stan och jag handlade lite på Magasin 11. Sen gick vi till vattnet och då visade det sig att Ostindiefararen Götheborg anlänt bara en timme innan så vi kollade på den. Sen helt plötsligt så lossar KBV 001 Poseidon från sin plats ganska nära torrdockan och börjar köra in mot Frihamnen, jösses vad glad jag blev då! Frida har tagit alla bilder då jag glömde minneskortet hemma i datorn (smart!)  Hon lydde mig och tog en blid på Poseidon och Spaarneborg i samma bild :D Glad!

Sedan gick vi hem. Tog nästan två timmar med alla fotopauser och vilopauser :D det var skoj :D 

 
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: