EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-08-16
16:38:15

Expert på persiener

Efter att jobbet var avklarat igår så tog jag cykeln till Amelie. Det var gott att träffa henne igen! Belv en del tjöt och en lååång frukost. Vi satt sedan och kollade på massa inför Mexico och planerade lite. Ska bli väldigt spännande! Det blev även en lång promenad med Ville och det slutade med att han vägrade gå och lade sig ner i gräset. Vi lyckades få hem honom i alla fall, måste nog träna lite kondition med honom ;)

I alla fall så påväg till Amelie så blev det broöppning, ja alltså jag han ju över men eftersom jag ville titta på båten så  stannade jag och stod där tills den passerat :D 

Så fin så! :D

När Carl kommit hem så for Amelie och jag  in till stan en sväng och fixade födelsedagspresent till hennes mamma. Tiggde skjuts av Carl hem sedan vilket var skönt. Vi köpte också snöre till persienner eftersom en hade gått sönder. Väl henma igen började jag pilla med det där och kunde inte sluta, tillsammans lyckades vi byta snöret och passade även på att byta det andra. Efter detta utnämner jag mig själv till persiennexpert!  ;)

Idag har jag bara jobbat kök och sedan tränat. Kvällen avslutas med lite vin och mat på en balkong nära dig.

peace out
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: