EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-08-26
18:38:44

Ännu en lång dag med hosta

Jodå, nog håller förkylningen i sig. Hostar och snyter mig stup i ett. Tur att det finns nässpray!  Har haft huvudvärk också, ja, nu känner jag att någon borde tycka synd om mig! 

Idag har jobbdagen varit bra i alla fall, till skillnad från igår. Dessutom säger rykten (som sprids och förvrängs så lätt) att dessa personer inte alls var sjuka utan bakis och även om de sa att de var sjuka så skiter jag egentligen i vilket för det var mig de ställde till det för. Visst, det är jättekul att festa och jag gör det också en del men man kan ju göra det när man är ledig eller med måtta när man ska jobba dagen efter. Sen det där med att sjukanmäla sig med ett sms(!) seriöst, suck!   Man förstör ju bara för andra. Så trist tycker jag :-(

Idag fick jag dock ha reserven hela tiden fram till kl 10 och det gjorde susen! Helt klar i köket vid klocka 12 istället för 15 som det blev igår, så lite munter är jag allt! :D

Hade tänkt kolla till mina båtar också men det blev inget av det. Tor-Ön ligger inne men får se om den är kvar i morgon i stället, misstänker att de ska gå ut snart, Torland är ute fortfarande. Igår låg Ginneton inne också men var ltie förvirrad när jag skulle åka hem så jag missade vagnen jag skulle ta (fast jag satt på hållplatsen) så jag orkade inte vänta på nästa så tog bussen hem i stället.


Så fin så, får gå och kolla vid nästa tillfälle :)

peace out

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: