EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-04-27
19:31:38

Dödat benen och Egoboostat

Det glada från i går höll i sig även idag och denna dag har varit bra, jag har varit helt för mig själv och bara gjort saker som handlar om mig. 

Hade tänkt fixa på uteplatsen idag men beslutade i samma stund som jag slog upp ögonen i morse att jag absolut inte ville det. Så låg kvar och sträckte lite extra på mig innan frullen intogs framför nyhetsmorgon och pusslet.


Pusslet är nu klart :D JIPPII var stolt i några timmar innan det åkte ner i lådan igen :D

Gav mig sedan ut på en löptur i motionsspåret. Tanken var att gå till gymmet idag och mörda mina ben men på grund av att vädret var så fint så begav jag mig ut i spåret och skogen för att mörda dem. Jag kan meddela att jag lyckades! Känner mig väldigt matt i benen nu på kvällskvisten. Sprang i olika tempo, spurtade upp för backar, indianhopp, höga knän. Körde även benböj med och utan en större sten i famnen, balanserade på en sten och gjorde benböj med ett ben i taget samt lite vadträning. Så mycket roligare att träna i skogen!

Massor med vitsippor längst motionsspåret

Sjukt bra och peppande böcker!
Isabella "Blondinbella" Löwengrip är en riktigt ball tjej som jag beundrar!

När jag gick till återvinningen med massa tomglas fick jag se alla vackra träd som blommar så fint :D 

Övriga delen av dagen har jag läst i Isabellas hemligheter, planterat om ett av mina Ficusträd, sått gräslök och dill i avklippta Pet-flaskor och ätit ett paket Ballerina marängsviss. En riktig egoboost dag har det varit och jag är på gott humör. Har tänkt massa och diskuterat med mig själv också och egentligen inte kommit fram till något spännande men kanske fått rätsida på något i alla fall.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: