EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-04-24
22:23:42

Bicepsgrillning

Jag är så träningssugen nu. Hur gick det till, det är kväller och dags att sova snart! Känner för att lyfta skort! 

Var på gymmet igår och dödade överkroppen lite, främst biceps som fick mest grillning med lilla viktökningen från 6 kg till 7 kg per hantel. Det gick galant men sved som f*n!  När jag snackade med pappsen så tyckte han att jag skulle  öka repetitionerna i stället, bara för att få lite omväxling, så har tänkt börja köra 15 reps. (i 3 set)  istället för 10 reps. Blir nog bra :D

Körde ju även triceps, axlar, mage och rygg också men med samma vikter som innan... har faktiskt lite träningsvärk idag! Najs! 

Benen har dessa dagar mest fått jobba genom cyklingen till och från jobbet men i morgon tror jag allt de ska få sig en sväng i gymmet så de storknar, kan hända att det blir löpning, har inte bestämt än, beror nog på vädret :D

Kalasbra dag i dag i alla fall! Käkade middag på min uteplats i solen, åt sill och potatis så det kändes nästan som midsommar :D det är bra! 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: