EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-04-21
09:11:14

lite dykning på gång

Nu är det ledig helg som gäller :D i dag far Jag, Magnus, Lisa och Daniel upp till Gullmarn och blöter ner oss. Tänk vad jag har längtat efter detta! Solen strålar ju här i Göteborg så jag hoppas den gör det även en bit norrut så vi får lite ljus uppifrån :)  Jag ska låna Magnus lilla kamera och testa lite, så då kommer det väl upp någon liten bild här också. Vi ska försöka hinna med två dyk.

Ser fram mot denna dag!

peace out
Kommentar:
2012-04-22 @ 22:42:05
#1: Magnus

Blötta ner oss var nog det rätta ordet ja.



Men roligt var det!! Häftigt andra dyk som vi hade där borta. Nästa gång vet vi bättre hur vi skall dyka där också.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: