EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-04-01
22:18:46

Lång dag

Nu är jag helt slut i kroppen efter en lång dag. Tänkte sätta mig och varva ner framför tv:n men det gick ju åt skogen då det bara är trökigt skit på den... suck! 

Trots tröttheten är jag på bra humör känner jag, jag skrattar fortfarande åt bästa aprilskämtet idag!!! Synd jag inte var på det tåget, har alltså bara "hört" det genom en facebookstatus :D  Jag själv har dock inte blivit lurad eller lurat någon, nästan att jag glömt av att det är 1:a april. 

Det har regnat i Ängelholm idag och blåst endel så det blev inte som jag tänkt när jag kom dit... att sitta i solen och ha det gott alltså, det var sol i Götet men söderut var det kasst! synd...   hoppas det är fint väder i morgon för då cyklar jag lite tidigare till jobbet och svänger förbi kajen där KBV Poseidon 001 ligger, det ligger även fyra trålare där nu så hoppas de inte drar ut till sjöss ikväll... då kan jag kolla på dem också :D då blir jag positivt laddad inför arbetet :) ska vara i packen i morgon vilket jag ser fram mot! 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: