EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-04-18
19:44:38

Kändiståget ;)

På grund av ett banarbete mellan Båstad och Ängelholm så vänder tågen i Grevie som ligger efter Båstad. Resenärerna får bara åka till Båstad och det som ska längre söderut får åka buss mellan Laholm och Ångelholm.  Detta innebär att jag kan vara kvar på tåget hela tiden. Ganska gött måste jag säga! Så det var två vändor i dag och allt gick fina fisken! Hade bra tågvärdar och lokisar också så det var kul!

Jag hade Charlie Söderberg på tåget i dag också, det är han som var med och ledde Lyxfällan innan och som nu är med i Plus på SVT. Han och hans kompis var roliga att prata med :D  I söndags hade jag Anton Hysén också :D kul men lite 'kändisar' :D :D

Torsdag och Fredag är det köket som gäller och det ser jag fram mot! Kommer nog bli mycket men det är väl bara att bita ihop!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: