EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-04-28
14:50:55

Jobb, träning, plantering

Lyckades väldigt bra med att mörda mina ben och min rumpa igår! Jösses, vad jag har ont idag! Ser ju ut som jag skitit på mig när jag går. Men det positiva är ju att man vet att träningen gav något när man känner på detta viset. 

Jobbade reserv i morse 6-9 och eftersom jag slapp åka tåg så tog jag min kära cykel och trampade till gymmet, hade beslutat att köra lite överkropp, gick kalasbra och efter det trampade jag vidare och råkade svänga in på Blomsterlandet och köpa två större krukor och lite Violer samt Förgätmigej. Det blev tung att cykla vidare hemåt så jag hade 20 liter jord på pakethållaren också, benen fick sig en omgång idag också m.a.o

Nöjd med resultatet är jag i alla fall :D
Förgätmigej är en av mina favoritblommor! :D
Tror förresten att en till av mina har dött, en av de där muppiga fiskarna som ligger och gömmer sig i växterna... nu är det bara en kvar, har dock inte hittat något lik så de har nog dödat och käkat upp liket innan jag han se det. Tycker lite synd om den som är kvar, den dör nog snart också mistänker jag. 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: