EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-15
21:40:55

Afro

Ja i morgon blir jag nog sängliggande! Afrodans efter månader av "vila" kanske inte var superbra men man måste ju börja någonstans! Det var kul och nu får jag väl hålla i detta och komma igång och träna lite mer regelbundet igen :)

Amelie och jag laddade inför träningen med kladdkaka m. grädde och drack nästan en hel flaska Pommac (1,5 L) SMASKENS!

Jobbet i morse gick bra, hade snälla tågvärdar så hade roliga diskussioner så tiden gick fort. Tidig kväller i dag för det blev inte mycket sömn inatt då jag och Sanna fastnade i diskussioner på hotellrummet. Blev nog bara 3 timmar eller nått... men i morgon är jag ledig så det blir bra :)


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: