EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-04
10:56:44

Sömn blir till struktur

Nu känns det som att man äntligen börjar få någon sturktur på vardagen igen, speciellt när det gäller sömnen. Hade ju en väldigt soft jobbdag igår också så känner mig utvilad. Är ju inte ledig förrän till nästa helg men har väl inte en allt för allvarligt jobbig vecka. Har dock någon tokig förkylning på gång, fast det ska inte stoppa min framfart! Magnus och jag ska bada i veckan och jag ska se till att träna i veckan men Amelie och sedan blir det Smögen till helgen! 

Har kommit in i boken jag läser också så nu går det undan och den är snart utläst den också. Den är bra! blir bättre och bättre ju längre man kommer i den :D


Bästa stället!

peace out
Kommentar:
2011-09-04 @ 12:19:54
#1: ailine

är du sugen på en ny design? mejla mig [email protected] jag gör BARA GRATIS designer! kram! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: