EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-22
21:39:21

Sömn är ju en detalj

Efter dagen igår med syster och vädligt lite sömn i natt så blev det till att sova på dagen i stället. Hade reserven i morse mellar  kl 5-9, hade tur och slapp åka tåg. Väl hemma så somnade jag som en sten och vaknade av att syrran ringde för jag hade bett henne göra det. Det var dock 15 minuter efter att mitt alarm hade ringt, vilket jag inte märkt överhuvudtaget, det var avstängt. Vi pratade inte så länge för hon jobbade men jag satte alarm igen efter att vi pratat på yttligare en timme (till kl 12) men vaknade 14.30 så hade lyckats stänga av det igen i sömnen. SUCK!

Vid halv sex mötte jag upp Magnus, Lisa och Daniel vid Järntorget och vi käkade lite och fikade och smidde roliga planer :D Magnus har varit i Kina så fick det återberättat, blev själv sugen att besöka landet :D

På lördag så hoppas jag att jag slipper åka ut på tåg, har reserven då och om jag slipper så ska jag och Amelie åka upp till Gullmaren och dyka. JAG ÄR SÅ JÄKLA DYKSUGEN NU!!!! hoppas hoppas hoppas!!!



I morgon blir det jobb hela dagen och sedan fest på Storan på kvällen :D blir kalasbra det :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: