EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-23
19:23:55

Snabb dag

Jösses vilken 'många-resenärer-på-tåget-dag' det varit denna fina fredag! På sista svängen från Ängelholm så rådde tågvärden mig att gå på längst bak vid 1:a-klass så i alla fall de skulle kunna komma åt att handla. Det var knasigt mycket folk! De som satt i 1:a-klass var de enda som kom åt att köpa något från mig för i resten av tåget stog de som packade sillar. Det är så märkligt att de har ett tågsett på fredagar, jag menar det är ju då väldigt många reser... Jag kom i alla fall ingen vart så fick stå där ända till Göteborg. Det gick ju bra det också, men det är lite långtråkigt. Dock har dagen gått i rasande fart ändå, det är bra :D

Har träffat Karro idag också, hon är på besök från Hedesunda :D vi höll ihop mycket i högstadiet och gymnasiet. Hon smsade i går och sa att hon var i stan så vi tog en lunch tillsammans idag. Det blev lite snärjigt då mitt tåg var lite sent och eftersom jag bara har en timmes rast så blev det lite tajt men vi han äta och prata lite och det var trevligt. Fint att träffa henne igen!

Nu såhär på kvällskvisten ska jag på fest på Storan. Det är i samband med att Filmfestivalen släpper sin affisch idag. Ska träffa Lisa där också. Det blir inte så sent med tanke på att jag ska upp och jobba kl 6 i morgon men träffa lite folk är ju inte helt tokigt :D

I morgon har jag reserven som sagt och håller tummarna att ingen blir sjuk :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: