EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-11
17:49:54

Smögenhelgen är över för denna gång

Då var man hemma igen och som vanligt längtar jag tillbaka till bästa Smögen. Det var en bra helg, Smögen är bästa platsen på jorden! Alltid finns det negativa saker som sker men det försöker man ju förtränga, vill i alla fall tillbaka inom en snar framtid för jag trivs så bra där. 

Blev en hel del alkohol också :) På lördagen var vi till Hållö bar och där var det bartömning så drinkar för 50:- och öl för 25:-. Vi åkte över till Harry's i Kungshamn också vilket var ett bra ställe också, ganska nytt och första gången jag var där, najs :D  På lördagen på dagen hjälpte jag och Lisa och Daniel till att flytta åt Bojan och Lotta, det var roligt, trots att jag var bakis då också. Det var en bra helg i sin helhet. 

Så nu är det bara att återställa sig och komma tillbaka till verkligheten med jobb. Måndag och Tisdag är det långpass som gäller.
Smögen <3
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: