EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-24
18:41:13

Packen

Äntligen hemma :)  blev en lång dag idag. Ingen dykning dock. Hade ju reserven och jag slapp åka ut på tåg men Sanna hade migrän-känningar så jag var i packen hela dagen, hon skulle ju varit där men eftersom hon kände sig dålig så tog jag det. Det är ganska kul att vara i packen, lite omväxling. Allt gick bra tycker jag. 

Det blev ju en lång dag som sagt och jag har lite ont i fötterna, i morgon blir också en lång dag fast då ska jag åka tåg. Börjar inte förrän 9.25 så jag får sova lite längre :D det gillas! :D

I går var jag ju till Storan och dansade med Lisa :D det var kul! Gött att slappna av med några öl och lite knasig dans, det behöver man ibland :D   Det blev ju inte så sent eftersom jag skulle upp och jobba och Lisa kunde inte heller bli sen så det passade perfekt. Såg Leif Pagrotsky och Fredrik Lindström på festen :D fick också höra att Magnus Betnér var där, dock såg jag honom inte :P hihi

Kvällen blir slapp, ladda inför morgondagen :D köpte senaste ELLE-tidningen så ska kika i den :D
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: