EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-05
19:52:31

Marabou Orient

OMNOMNOMNOM!!!!
eller ja, så säger väl jag om all choklad, men Marabou har lyckats igen :D  tror bara det är den Caribbean-chokladen jag inte gillar...
Jobbade i morse från Helsingborg och hade enkelt tågset = mycket folk. Hade enkla tågset hela dagen igår också på grund av trassel i Danmark, stog som packade sillar! Gick på Åhléns City efter jobbet också, kan ju gå runt där hur länge som helst! finns så mycket att titta på! råkade gå in på Skopunkten också och *vips* så hade jag en påse med ett par nya skor med mig hem :D stolt!

Har läst ut Å andra sidan av Marian Keyes idag också. Den var rolig, lite seg i början men kunde ju knappt slita mig när jag väl kommit in i boken, var som fast :D ska läsa den sista Marian Keyes boken jag lånade av Amelie också, Angels heter den, det är den oöversatta så jag får träna lite engelska, var ett tag sedan jag läste en skönlitterär bok på engelska så nu är det dags igen :D  

I morgon ska jag ta mig till gymmet efter jobbet! latmask är vad jag är! skärpning får man väl säga till sig själv! 

peace out
(längtar till Smögen)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: