EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-12
23:01:20

Jobbilijobb

Lång jobbdag men jag hankade mig igenom den tillslut, en hel del kaffe... på ett sätt gick dagen fort men samtidigt så var det lång, vet inte hur jag ska förklara men strunt samma... likadan dag väntar i morgon. Har faktiskt bara haft lugna och trevliga människor omkring mig också vilket gör en på betydligt bättre humör, det behöver jag.

Har lite smått och gott planerat i veckan också så jag kommer inte gå sysslolös i alla fall och det är ju positivt, kanske jag kommer iväg och träna denna veckan, har skjutit på det nu ännu en vecka, det är jag ganska bra på så skulle inte förvåna mig om jag skjuter upp det yttligare, får se :P

Sovdags!
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: