EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-30
20:46:52

Höstigt

Underbart höstväder idag! :)  Min mobilkamera är väl inte den bästa men tycker ändå det blev mysiga lite höstiga bilder.

Så mysigt att åka sträckan mellan Grevie och Båstad där det är enkelspår :) 



Det har varit en bra dag på jobbet idag. Känns som om dagen gått väldigt fort. På sista svängen upp mot Götet var det dock väldigt mycket folk, då jag tog bilderna för jag satt i bakre lokhytten, kunde inte öppna serveringsvagnen förrän efter Halmstad för de stod som packade sillar alla tomtar till resenärer. 

I Ängelholm värmde solen riktigt gott och det var riktigt skönt att sitta där. I morgon är jag reserv men har redan fått veta att det blir till att åka tåg, hela dagen dessutom men det kvittar, det är ett bra pass så jag klagar inte :D

I morgon börjar oktober också och jag tror det kommer bli en riktigt bra månad :D  Tatueras igen, Miljödyket, oktoberfest i Växjö och lite jobb, hoppas på en del dykning också :D tror det blir perfekt :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: