EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-27
19:32:43

Easytone och lite ledigt

Sådär då :D då är jag ledig ända till fredag!!!! :D hade övernattning tills idag och sedan är jag helt ledig onsdag och torsdag, känns bra då jag känner någon slags förkylning i kroppen eller nått, bra att vila lite då. Tycker mycket om mitt jobb men man måste ju vara ledig ibland också :) Dock ska jag väl träna men det räknar jag inte in i den biten, det hör till avkoppling i min värld. 

Har varit och shoppat på Stadium idag. De hade extrapris på Reebook Easy Tone som jag så länge velat ha, ända sen ajg såg reklamen första gången tror jag, dock tycker jag att de varit lite väl dyra... nu var de nedsatta 400:- så nu tycker jag de var värda priset 799:-. Invigde dem nästan direkt när jag kom hem också, gick en promenad på en timme så vi får väl se om jag känner någon slags träningsvärk i morgon...


Kvällen tillbringas i lugn och ro framför datorn, ska uträtta lite ärenden och sedan tänkte jag köra igång filmen Sleepy Hollow som jag köpte igår :)  köpte även TROLLTYG I TOMTESKOGEN!!!! :D jag blev ju helt till mig när jag såg den i filmlådan på Hemköp, det är en film alla borde äga!!! eller åtminstone se!! :D

Var förresten på bio igår också, blev Friends with benefits. Väldigt bra tycker jag! Fick mig många goda skratt :D och hur bra ser inte Justin Timberlake ut då!? ojojoj, ögongodis :)  Mila Kunis ser väldigt bra ut hon också :D
Filmen rekomenderas!



Peace Out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: