EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-21
21:45:49

Dag med syster

Idag har jag haft systeryster Frida på besök. Hon åkte med mig på tåget från Varberg i morse när jag kom från övernattningen i Helsingborg :)  :)

Vi gick lite på stan och sedan åkte vi till mig. Var på torget ett tag också och både åt och fikade. Shoppade litegran, Frida mest... jag köpte en sjal. Vi åkte sedan till Slottskogen och kollade på djuren där :) 


Jag och Frida :)  

På Café Adam på Frölunda Torg :) sötbiten <3

Sötsaker till Systrarna Sötbit, vi delade på chokladbollen :) smaskens! Sen var vi proppmätta och ville knappt titta på ätbara saker! :P

Mmmmm...mupp!

I Slottskogen kollade vi på älgarna :) här har vi de tre flickorna :)

Här är de två herrarna :)  tänk vad gött de har de :) bara ligga och slappa dagarna i ända :)

Det har varit en bra dag med systeryster, vi avslutade med grekisk resturang innan vi gick till stationen och hon skulle tillbaka till Varberg :)

I morgon har jag reserven så ska upp tidigt, börjar vid kl 5 så snart dags att sova :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: