EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-02
19:53:28

Apflickorna

Äntligen hemma! Jobb, jobb, jobb... det är tur jag har ett roligt jobb :D  kändes kanske att det blev lite väl mycket igår (kl 6.25-21.25) men sov ju som en klubbad säl sen på hotellet i Helsingborg så på ett sätt var det ju positivt.

Efter jobbet träffade jag Maria, en barndomsvän som ajg av en slump stötte ihop med på krogen förra lördagen. Vi var ganksa tajta i typ låg- och mellanstadiet och har inte setts sedan vi slutade 9:an... det var fint att träffa henne igen! Hon har bott här i Göteborg i 2 år och jag i 3 och ändå har vi inte setts, haha... tokigt kan det vara.

Var på spontanbio idag också, fick ett sådant infall och gick och såg Apflickorna den var bra, tänkvärd men hade men bra poäng! fick ju se massa trailers också på olika filmer så skrev upp massor som jag vill se, blir en hel del bio i höst! :D JIPPIII

I helgen vankas det jobb också, är inte ledig förrän nästa helg och den helgen kommer spenderas på Smögen vilket kommer bli superbra!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: