EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-10-08
18:45:05

Skogspromenad

Skönt med en ledig dag idag :) i morgon är jag också ledig och jag känner att jag ska ta vara på tiden :)

Tiden idag har gått åt till en långpromenad i Ängsgårdsbergen med Daniel. Egentligen hade vi tänkt åka till Gullmarn och dykt men kom fram till att det inte var rätt dag just idag, dagsformen var inte den optimala... så det blev promenad i stället :D Det var riktigt fint att gå där, mer skogspromenad är det är när man går i Ruddalen och det ligger ju väldigt nära mitt bo så dit ska jag minsann gå fler gånger!

Vi var ute minst en timme och gick och efter det var suget efter kaffe ganska stort så vi drog till Ica och köpte muffins och Apelsin-chokladbollar, därefter till mitt bo och brygga smaskigt kaffe :D  

Nu såhär på kvällskvisten har jag kollat på en naturfilm om Stilla Havet och snart tänkte jag dra i gång Macken men Roy och Roger :D kör myskväll här hemma, tänt lite ljus också för att få upp mysfaktorn ytterligare ett steg :D
En lite bättre bild på tatueringen också, får försöka ordna en till bild när denna läkt... Jag är som sagt supernöjd och funderar på hur nästa ska bli, har några ideér på lager.
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: