EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-10-02
10:28:38

Het Amsterdammertje



I går blev det en lång jobbdag men den var inte så ansträngande, hade två vändor med bara pass-åkning. På sista svängen upp mot Götet hade ju även Emelie pass-åk så vi satt och fikade och sedan kom en tågvärd som skulle till Götet också till en kompis och joinade vårt fika. Hade det riktigt bra :)

Spelar Wordfeud som bara den, är ju helt fast! *suck* ska lugna ner mig!

Efter att jobbat så kom Lisa och Daniel till centralen. Vi gick ut och drack lite öl på Het Amsterdammertje som ligger precis intill Odinplatsen. Det var riktigt fint där och man fick dricka lite annan öl än vad man är van vid... tror det var en Belgisk och en Holländsk som jag drack men minns inte namnet på dem, de var riktigt goda i alla fall!

Lisa berättade även att när vi var på Storan och dansade så var det en skådespelerska där (vilket hon sa då också) men jag visste inte riktigt vem det var... Amanda Oom var det och igår fick jag ju veta att hon är tillsammans med Thåström!!! Jag blev ju helt till mig! Så jag har alltså dansat till Ebba Grön-musik (den som var DJ då spelade två Ebba-låtar) på samma dansgolv som hans kvinna :D hahahahaha  

Idag blir det jobb också men bara en sväng till Ängelholm, slutar strax innan åtta ikväll så det blir perfekt, inte allt för sent vilket känns bra :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: