EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-10-21
19:30:21

En helt vanlig fredag

Läser en alldeles för bra bok igen... jag fastnar ju och timmarna bara hoppar ju iväg. Jobbade bara en Ängelholm-sväng idag och slutade 10.40, idag mest pendlare vilket är ganska skönt för de är för det mesta okomplicerade.

Övriga dagen har jag som sagt läst, läst och läst... knappat lite ord på Wordfeud också men inte ansträngt mig mer än så. Igår köpte jag en töjning till örat, bästa Malin inspirerade till det förra helgen :D Nej, jag kommer inte töja mycket, bara lite... 

Tränade igår också, Funk, alltså dans... hmmm, kassaskåpet övertok min kropp igen och jag mest struttar runt, försöker häng med i takten i alla fall... men armar och ben sammarbetar inte riktigt.

Helgen består av jobb, jour i morgon och heldag på söndag... vet inte vad jag ska hitta på i morgon om jag slipper åka tåg, vill röra på mig, har för mycket överskottsenergi som måste förbrukas och tankar som måste skingras, det ska jag försöka lösa i så fall!

Ska nog återgå till boken, såååå spännade!!!!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: