EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-11-03
22:08:06

Villebesök och jobb

Lååång dag idag... och samma blir det i morgon :) men det är ju roligt att åka tåg :D sen fick jag sällskap av bästa Josef från Ängelholm till Halmstad, dock kom det ju folk och skulle handla hela tiden så man han ju inte prata så mycket, men man får vara nöjd med det lilla kanske :) all har gått bra i alla fall, inga bråkstakar :)

I går var jag hos Amelie och hälsade på, Ville är busigare än vanligt och vi tog en promenad till pizzerian och införskaffade middagsmat, Ville ville jättegärna ha pizza men se det gick vi inte med på, vi bara frästade honom :D haha, blev ju ingen träning som vi tänkt heller, vi var sega båda två, fanns liksom ingen energi.

I morgon och till helgen ska jag dock försöka få till något träningspass, får se hur tiden räcker till, men en timme kan man väl ta sig, en promenix om inte annat :)

Tidig morgon även i morgon så nu blir det till att sova lite :D ska börja smått på en ny bok så jag blir lite trött :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: