EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-11-29
20:42:34

29 november

"Det är skum på kaffet! Det vill jag inte ha! Det ser giftigt ut!"  haha ja det var nog dagens bästa kommentar. Dock drack hon ju när jag sa att det blir så när man tar ur termosen, så det är inget farligt :D

Jobbdagen var bra idag. Inga förseningar som det dock var igår... fast igår flöt allt på ganska bra ändå, bara 45 minuter sena, visst, folk blev irriterade men jag kände mig glad ändå. Det var ett litet godståg som gick sönder på Hallandsåsen. 

I Söndags när stormen Berit härjade kom jag bara till Varberg på min andra sväng för Trafikverket begärde tågstopp från kl 17, så jag fick vända och sluta 3 timmar tidigare. Då han jag träna med Amelie också vilket var gött. Dock gör sig träningsvärken märkvärdig :( men det är ju sånt som hör till :P

På torsdag är det flyttdag så då är det fullt ös medvetslös hela dagen :D 

Är för tillfället en mycket trött männiksa.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: