EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-11-09
20:27:04

Illaluktande människor

Idag har det varit människor på tåget som luktat så förskräckligt illa. Den ena luktade väl bara lort, han var väldigt smutsig också och hade väl inte tvättat sig på ett tag så det var ju förståeligt. Den andra luktade ännu mer och jag kunde inte komma på vad det var för lukt, han såg inte allt för ovårdad ut utan det var bara att han luktade så illla. En tågvärd sa att det var fotsvett men jag kan inte riktigt hålla med, det var något annat surt över lukten. BLÄ! men det är ju bara att bita ihop och inte befinna sig på samma plats som dem.

Annars har allt varit bra på tåget, så länge det inte är otrevliga människor eller våldsamma människor så är jag nöjd. Var också snäll och bjöd de två lokförarna i godståget som stannade till i Ängelholm på kaffe :D de blev så glada så. De skulle stå där och vänta på att mitt tåg skulle passera så de kunde köra vidare och då kom idén att de kanske var kaffesugna så jag sprang och frågade. De tackade glatt och jag blev glad över min goda gärning :D 

Jag råkade klippa håret härom dagen också förresten, färgade också. Syns kanske inte superbra, blir så konstigt med blixt. Klippte kort allt utom luggen, nöjd! Färgen är mörk brun/röd, den röda tonen syns inte så bra på grund av blixten.


Mitt hår kommer aldrig hinna växa sig långt, jag bara klipper bort det hela tiden, suck.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: