EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-11-10
22:08:54

:)

Ännu en lång dag till ända och i morgon väntar nästa. Jag börjar få en ordentlig hemlängtan också, men nu är det bara en vecka kvar innan jag får åka hemhem till mamma och pappa, ska bli så otroligt bra! Dagens jobb gick lysande, bra tågvärdar på alla vändorna och städare Philip som sällskap i Ängelholm, hur bra som helst, dagen gick då också väldigt fort, helt plötsligt var den slut.

Påväg hem från jobbet ringde jag systeryster Frida som befinner sig i Holland på en hästgård, nästa helg ska de till Polen på tävlingar, hur spännande som helst ju!!! Fast jag saknar henne, om hon flyttar ner dit, vilket inte är klart än om det blir så så kommer jag ju inte ha någon att tuta på när jag åker förbi med tåget :(  Men jag är glad för hennes skulle <3

I morgon börjar jag inte förrän 9.25 så det är ju nästan sovmorgon ;) hoppas det inte är allt för konstiga kottar på tåget i morgon, dock finns väl risken då det är fredag och det är väldig variation på folk som åker.

Sömnen gör intåg!

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: