EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-05-24
19:42:21

Familjevisit över

Jag är i full gång med att starta en överklagelse angående min hälsopsykologitenta. Jösses, det låter som något stort och avancerat men jag tror inte det är så allvarligt, eller jo, det hänger ju på om jag kan få fler poäng eftersom jag anser att rättningen varit luddig och att jag borde ha någon fler poäng. Har mejlat den kära kursansvarige nu och hoppas på svar så man kan få det ur världen så snabbt som möjligt. Får då hålla tummarna att det går vägen och att jag kan få minst 3 poäng till så den blir godkänd.

Mamma och Pappa åkte hem idag till kära Sevallbo och jag har också pratat med Mamma nu i kväll och de kom hem i ordning och resan gick bra. Det var fint att ha dem här!

Fick några bilder av Pappa, inte så många men de representerar helgen Frida knäppte lite också som jag fick :D 

En glad Elinor efter att ha genomfört Göteborgsvarvet.

knasbild på Mamma, Pappa och Mig... ingen tittar in i kameran, jag vet faktiskt inte riktigt vad vi gör :P haha  men bilden gör mig glad :)

Frida och jag uppe på Varbergs fästning, det blåste hur mycket som helst! :D

Tycker Varbergs fästning är fin! Fint att gå där! sedan ligger den ju nära hamnen också så jag fick se lite båtar också, dock inga större fartyg men två lotsbåtar och två fiskebåtar så jag är nöjd :D

En fågel på Universeum men Pappa fick imma på linsen där i regnskogen så det blev inget mer fotande där :P

Frida fotade genom glaset på stora hajtanken :D sååå söta de är!!!
Herr Groda hade placerat sig på en schysst pinne
En glad Elinor

Det var kul att träffa dem och Frida! nu ska man försöka återgå till verkligheten och det sker sakta men säkert. 

Skola större delen av dagen i morgon och har en del att skriva inför ett seminarium på tisdag. En vecka kvar av denna kurs och sedan börjar plugget in för Fysiologitentan, tredje gången gillt! Ganska less på mig själv för tillfället!

peace out


Kommentar:
2011-05-24 @ 20:12:03
#1: emma

Det är så skönt! äntligen äre över. 1 år kvar, sen ska jag fira studenten ordentligen!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: