EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-05-20
22:19:56

Ängelholm t.o.r

Fick åka lite tåg idag. Emelie ringde klockan 6 i morse och frågade, jag fattade först inte vad det var som lät men när jag hörde Thåströms röst så insåg jag ju att det ringde. Eftersom det inte var något särskilt planerat för dagen så fick hon positivt svar och blev jätteglad. Så det blev jobb mellan 14.25 och 19.50, som tur var kunde jag somna efter hon ringt :)

Jag har varit på lite nedstämt humör i dag också men det börjar bli bättre. På tåget är jag alltid glad, leendet påkopplat hela tiden. Pratade med en fyllis som rest från Köpenhamn och ville följa med mig hem, trevligt med koplimanger ibland men kanske inte från en full 50-åring men halvslaskig klädsel. Mest glada människor har handlat idag och tågvärdarna har varit snälla. Hade multiset idag och även om jag inte gillar det något vidare så blev jag inte bitter för det. Är mycket nöjd med min jobbdag :)

Ska läsa på en avhandling lite ikväll för vi ska träffas på måndag med gruppen och jag har inte läst så mycket. Sedan ska jag sova och ladda energi inför morgondagen då det är Göteborgsvarvet :D
peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: