EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-03-13
15:24:33

Uniformen är på och dags för jobb

Uniformen på :D dags för jobb :D

Har endast en sväng till Ängelholm nu på kvällskvisten och jag hoppas allt rullar på fint :) igår blev vi stående utanför Laholm ett tag för att någon stog på spåret, trafikverket stängde av stationen tills polisen varit där och hämtat människan/människorna. Vet inte om det var busgrodor som hoppade runt på spåret eller om någon inte vill leva längre, fick en liten obehaglig känsla i kroppen i alla fall. Men alla levde i alla fall, skönt det :)

 


Igår hade jag ett väldigt lugnt pass... jag åkte först passivt till Båstad och serverade tillbaka till Götet, en timmes paus och sedan servera till Ängelholm och sedan passivt tillbaka till Götet... passade på att plugga lite till omtentan i Fysiologi. Satt i den bakersta lokförarhytten och pluggade, bra ställe att plugga upptäckte jag :) nu kan jag väldigt mycket om vår lever :) 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: