EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-03-21
20:04:25

Tenta och morgondagens detaljplanering

Dagen börjades så fint med Fysiologi-tenta :D tror att det kanske gick vägen denna gång men det behövs nog en del tummar som kan hållas för min skull i detta läge... efter tentan åkte jag hem och åt lite och sedan packade jag upp torrdräkten för att prova om jag kunde ha mitt tjocka underställ under eller om jag får lösa det med andra kläder under... det visade sig att det belv väldigt knöligt och bökigt med fluff-understället så jag ta andra kläder på mig under torrisen på onsdag :)

På onsdag ska alltså jag och Amelie upp till Gullmarn och ta oss ett dopp :D tänkte köra vid Släggö då det är bra igång och så där :D DYKPREMIÄR alltså för i år! :D åååh vad jag längtar!!!! :D håller på och plockar lite med utrustningen nu och kollar så jag inte glömmer något... kommer bli en tajt dag i morgon så känner att jag vill att allt ska stämma...

...går i skolan till 12 och sedan hem och hämta utrustning, packa jobbkläder, packa träningskläder, åka till Amelie med det, åka till Flying Divers och hyra luftpaket, träna Zumba, snabb dusch hos Amelie och sedan i väg på jobb (övernattning i H-borg)... kommer bli fulltecknad dag :D spännande!

Slutar jobba kl 9.40 på onsdagen och då drar vi så fort som möjligt upp till Lysekil och dykning :D  ska sedan gå på Havets hus också för att värma oss :D har aldrig varit där så det ska bli spännande också :D hoppas nu allt kommer fungera så jag kommer i vattnet! :D

Har tränat med Amelie idag också :D vi slogs lite och det var kul :D nu ska jag plugga lite lite lite till nästa omtenta :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: