EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-03-11
20:01:16

Rask promenad och gymmet :D

Idag har varit en varierande dag :D sånt känns bra tycker jag då det känns som att jag hunnit med massor med grejer. Jag har både hunnit plugga och träna :D

Träningen bestod av 30 minuter rask promenad i Ruddalen :D  35 minuter på gymmet där det blev rodd 2 km och sedan styrka för benen och mage+rygg. Kändes bra att komma till gymmet igen, var ju innan jul som jag var där senast så det var verkligen på tiden!

Har också lagt mycket tid till plugget, idag var det muskelfysiologi som gällde och det känns riktigt bra! Så spännande tycker jag! :D

Köpte också en tidning för ett par dagar sedan som heter "Spring dig i form". Gillar den starkt! massor med tips och övningar till löpsäsongen drar igång... 140 sidor och den innehåller ju allt man kan tänkas behöva :D så snart ska jag börja springa igen, dock får det bli på cykel/gångbanorna då elljusspåret i Ruddalen är för isigt än så länge :) har mycket spring i benen nu känner jag :D Göteborgsvarvet here I come! :D

peace out
Kommentar:
2011-03-11 @ 20:02:53
#1: fraidich

haha ja det avr najs där:) nej såg inte henne:):) biliga ridsaker hade det där i alla fall:):)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: