EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-03-14
23:23:23

Projekt och plugg

I dag känns det verkligen som att jag har fått massor med saker gjort :D fin känsla i kroppen för tillfället vilket är skönt :D

Var i skolan och vi jobbade på projektrapporten som börjar bli färdig. Ska försöka hinna färdigt i morgon och lämna in den då också. Han också med att plugga lite fysiologi, en vecka kvar till tentan nu och jag känner att jag har någolunda struktur på det hela :)

Har skrivit sammanfattning på Magtarmkanalen i dag och det är mycket smått och gott man ska komma ihåg och tänka på där... ska fortsätta med det i morgon tänkte jag. Skrev ut mina sammanfattningar som jag gjort hittils hos Amelie idag så ska kolla på alla i morgon, konstig känsla jag fick nu att jag nästan längtar efter det, ojojoj, skumt!!!

Amelie och jag var och tränade också. Det blev ett styrkeyoga pass... kände mig lätt och väldigt smidig när passet var klart men nu känner jag att stelheten börjar komma krypande, inte bra... kommer jag ens kunna röra mig i morgon (?)

Nu dags att inta horisontalläge och bråka med kudden :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: