EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-03-19
15:26:43

Övernattning, hästar och umgänge

En god natt i Helsingborg avvärkades i natt, inte dumt det inte :) och för att inte tala om den kalasiga frukosten :D resan tillbaka till Götet var lugn och skön, lagom mycket folk och lagomt tryck på försäljningen, trevliga människor att prata med :D

Väl hemma så kollade jag snabbt när första bästa buss ut till Billdals gård gick och det visade sig att det var 5 minuter så jag kastade på mig kläder och sprang till Frölunda torg och mitt i allt glömde jag bussnumret så jag körde uteslutningsmetoden och hamnade tillslut på rätt buss.

Anleningen till att jag skulle till Billdal var att systeryster Frida var där och var hästskötare på tävlingen som gick där :D så nu har jag träffat hennes boss Sofia också :D glad tjej det där och även Sofias Richard var med, de verkar snälla och trevliga så jag kan vara lugn att Frida har det bra :D  Två fina hästar hade de med sig :D  så nu har jag fått en häst-dos igen och klarar mig ett tag :D

Nu blir det plugga några timmar framåt och sedan ska jag till Jo och umgås och dricka öl :D smaskens!

Helt fantastiskt väder idag ju! :D

peace out
Kommentar:
2011-03-19 @ 21:23:32
#1: fraidich

hihi, dom är helt underbart snälla och roliga:):) så du kan avra lungn hon tycker värkligen ajg ska åka till göte tockså när jag är ledig, hon började babbla om tågen på engång när jag nämde det:)



du var värkligen en bra andra hästskötare åt hästskötaren idag:) tack för det du gjorde och vad roligt att du kunde komma:):):):):):):)<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: