EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-03-20
10:38:17

Krabbelur

Suck, jag som ställt in mig på att tvätta idag... det är nämligen KRIS!!!! Jag sorterar tvätten och åker/går ner till tvättstugan... väl där ser ajg att det var igår kl 10 som jag hade tvättid!!! SUCK!!! morr!!

Jaja, får väl roa mig med lite plugg om det går då, eller det hade jag gjort i alla fall men skönt om man kan få flera saker gjort under samma tid :)

I går vad det kul hos Johanna i alla fall :) Jag fick föreningsnamn, Krabbelur fick jag heta :D Tina fick heta Klåver :D det är ju namn som Johanna och Anna klurat ut och det är meningen att vi själva ska lista ut varför vi fått namnen :)

Blev i alla fall en lugn kväll, jag var jättetrött, eller det tror jag alla var egentligen så det blev inte så sent men jag fick mig en öl i alla fall :)

Idag ska jag i alla fall försöka plugga! somnade igår efter att ha läst en halvtimme typ, suck! Tenta i morgon och då är det bara att ge järnet! :D

Ska sjunka ner i en mjuk och skön biofotölj i kväll också :D "Hur många lingon finns det i världen?" ska vi se :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: