EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-03-04
21:33:54

Gästrikeringen och dagen den 4:e




Denna fick jag i födelsedagspresent :) det är Gästrikeringen... Jag är ju uppvuxen i Gästrikland och det är ju en del av mig. Mamma har likadan fast i guld men själv känner jag att jag passar bättre i silver :D Kände att jag vill ha en ring som symboliserar något som är Jag på ett sätt :) gillar sånna saker, det är ju samma med min tatuering (och kommande) de ska vara något som hör till mig och symboliserar något som hör till mig :)

Idag har varit en ganska bra dag, det blev ingen träning för Amelie kände sig inte så pigg och då ville jag inte heller... så jag åkte hem i stället. Åkte på utflyckt till Högsbo och 421 köpcentret, var på ica Maxi och trallade runt där i 1,5 timme... filosoferade lite... ganska skönt att gå runt där, det är ju så stort så ingen märker om man är där länge eller så, hinner fundera på massor med saker och kolla på människor :D

Igår var en kass dag och det ska vi inte ta upp dock, den glömmer vi bort och siktar i stället på framtiden! Det blir bättre! :)

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: