EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-06-06
18:21:52

Varm dag

Det är en varm dag idag, vill bada men det får väl vänta till tentan är över... suck. Jag har i alla fall fått en del plugg gjort idag. Dock började det snurra massa tankar i huvudet nyss som jag försöker ta kontroll över och återgå till att koncentrera mig på plugget. Jag jobbar på det...

Hade svårt att sova föregående natt också (Ville låg och fes och det luktade så illa!) låg och tänkte en massa... när jag väl somnade drömde jag massa drömmar också som var obra drömmar. Suck, tar aldrig sånt här slut!?

Ville ligger i hallen och sover nu och fiser igen, det luktar apa. Men bättre att han sover än att käkar på mina skor. Ska till XXL i dagarna och köpa nya då han tuggade sönder en av mina skor, de nya. Jaja, det är väl sånt man får ta. Han har tuggat sönder ett par av mina trosor också. knashund!  Jaja...  idag är sista dagen jag tar hand om honom, Amelie och Carl kommer hem i kväll :) 

Det blåser lite idag men det är ändå varmt, det är skönt med värme men att sitta här i en lägenhet och plugga är ingen hit. Att det är så långt från vatten gör mig lite bitter också... kommer bli en konstig sommar, kommer sakna att vara på Smögen, eller det gör jag redan. Vara vid havet hela tiden, då trivs jag som bäst, helst ute och guppa runt också, det är ännu bättre. Jaja, får väl nöja mig med att åka dit ibland och dyka och umgås någon dag eller två. Men det känns konstigt...

Jaja, jag fortsätter väl plugga då.
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: