EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-06-29
22:52:29

Team Sanna&Elinor

Dagen startade klockan 04.00 då alarmet ringde och jag var duktig och klev upp på en gång. Dock har jag lite svårt att äta frukost så tidigt så jag klädde och kammade mig lite och cyklade sedan till jobbet. Kom alldeles lagom dit till 5 och Sanna var där och jag var ju reserv så jag hjälpte henne i köket :) packade Tims vagn och fixade lite. Jag har mest varit med Sanna i köket och gjort frallor, tekakor och sallader men även tagit mot leveranser i packen. Blev kvar 2 timmar extra då det var så mycket i köket så jag stannade och hjälpte Sanna, det var kul! Gillar Sanna!

I morgon var det tänkt att jag bara skulle ha övernattning på kvällen men så ringer Lejla från packen och undrar om jag vill ha första turen kl 5.42 och det tycker jag inte låter allt för tokigt så jag säger ja. Sedan ringer Johan och undrar om jag vill ta packen i stället i fall han kan hitta någon som kan ta första turen. Absolut tycker jag, då får jag ju vara med Sanna och trots att de är en del att göra i packen så kändes det bra. Så i morgon blir det super-teamet Sanna&Elinor på Basen :D :D :D  hoppas allt går bra! :D

Har tränat idag också, blev ett pass pump, kommer ha sån träningsvärk i morgon! blir bra när man ska bära och lyfta saker i packen, haha. 

Så enda tågsvängen i morgon blir ner till Helsingborg och då hoppas jag att jag slipper knasboller på tåget :P :D kommer bli heldag på jobbet verkligen! kl 6-17 i packen och på tåg 19.25-21.25 :D  JIPPIII tjock plånbok 25:e juli!!!! :D har fått ihop drygt 145 timmar på dessa tre veckor jag jobbat i juni så det blir ju kalas! :D

peace out
Kommentar:
2011-07-13 @ 03:37:19
#1: Hanna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: