EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-06-18
18:33:01

Rolig dag på jobbet

Egentligen skulle jag bara haft övernattning från igår till idag men när jag var i Kungsbacka på väg tillbaka till Götet i morse så ringer Sanna och undrar om jag vill jobba mer. Så det blev in på basen, ta en ny vagn och åka mot Ängelholm. Jag hade en rolig tågvärd på vägen ner och George åkte pass så jag hade det så bra och skrattade i massor. Vägen tillbaka till Götet bjöd på ännu en rolig tågvärd och hans kompis som brukar åka med ibland, en del skratt där också :D dessutom var lokföraren från Halmstad väldigt söt och det gjorde ju inte saken sämre direkt :D

Så dagen har bjudit på massor med jobb, det vill säga massor med pengar i plånboken. Den bjöd också på regn så jag var lätt fuktig efter cykelturen hem. I morgon ska jag sitta reserv och hoppas lite att jag slipper åka ut, men med min otur på det planet är risken stor att jag får åka :P

Lite sol hade inte skadad, blir en kväll inne idag med lite läsning. Nu läser jag Just Kids av Patti Smith och den är så bra, det är en kvinna jag beundrar! 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: