EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-06-18
19:51:53

Patti Smith

Patti Smith är en kvinna jag beundrar! Hennes diker, konst, musik... allt, bara hon!
Första gången hon dök upp i mitt liv var på Peace & Love festivalen år 2006. Det var min vän Hedda som sa att vi  måste kolla på hennes spelning. Då förstod jag inte hur stor denna kvinna är. Efter att idag, 5 år senare, lyssant på hennes musik och läst boken Just Kids så inser jag vilken mäktig kvinna hon verkligen är! Jag beundrar henne!  Hon kommer till Sverige och spelar den 31 augusti i år, JAG VILL GÅ!!!!!... dock kostar det 1295 för billigaste biljetten... suck! får kanske nöja mig med YouTube-klipp så länge



Väl värt att kolla på det här klippet! Jag ryser i hela kroppen bara jag hör henne prata!





peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: