EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-06-04
17:00:11

Kvällspromenad och pippande sköldpaddor

Det går bra att ta hand om Ville. Han är en snäll valp för det mesta men hittade honom tuggandes på ett par av mina trosor igår, mums tyckte han, blä tyckte jag, tokhund! Ville är inte något störmoment när det gäller pluggandet, han sover ju mest. Dock så kan Somaya inte sluta pippa med Minya (som inte är intresserad). För den som hört sköldpaddor pippa så vet den att de inte är direkt tysta, Somaya bryr sig heller inte om vilken ände hon sätter på, så pilsk att kollen på fram och bak försvinner. Ljudet: ett högfrekvent stönande.
Vi gillar alla att sova på olika vis. Såhär sover Ville helst.
Somaya kollar snällt in i kameran och Minya sover


Minya närmast och Somaya käkar lite :D


Ville på kvällspromenaden med en pinne i munnen :D



Fin vy över staden, Stenafärjan på plats i dockan :)


Var på en ganska lång kvällspromenad i går kväll då det var så varmt på dagen, då blev det endast runt kvarteret. Skönare på kvällen då det var lite svalare. Idag däremot är det väldigt skönt väder, det fläktar lite så vi tog en längre promenad nu på eftermiddagen också. Jag gillar sommar!

Sinnet är i oro, lite rörigt i mitt huvud.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: